Ušteda uz pomoču promotivnih letaka

Umjesto da nam se diže kosa na glavi kada vidimo pun sandučić s promotivnim letcima od shoping centara. Trebate bit sretni jel ukoliko uzmete i usporedite cijene prehrambenih proizvoda uvidjeti čete da je prilika za uštedu ogromna.

Iskoristite promotivni materijal da biste uštedjeli i do nekoliko stotina kuna svaki mjesec.

Jedan primjer kako sam na računu od 120kn prošao 40kn jeftinije kupujući na akciji.
Kako je ispod mene Konzum uglavnom kupujem u njemu, ali sam jedan dan uzeo prospekt od Kauflanda i odlučio otići u Kaufland i uzeti određene stvari(ulje, meso...) na akciji.
Račun koji me u Kauflandu koštao 120kn, u Konzumu bi me izašao 160kn, pa vi sad odlučite dali čete bacati i ubuduče prospekte!!!

Ušteda je ogromna ukoliko malo razmislite kako trošite svoj novac i drugačije ga rasporedite.

Nema komentara:

Objavi komentar