Uložite da biste dugoročno zaradili

Ovaj naslov vas očito ne veseli naročito, ali kada pročitete ostatak teksta vidjeti čete da je potencijal veliki za uštedu teško stečenog novca.

Navesti ću vam primjer iz osobnog iskustva kako sam uštedio s korištenjem štedne žarulje.
Koristio sam ured cca 4-5 sati dnevo i troškovi struje su iznosili 90kn mjesečno. I onda sam u jednom od poslovnih centara naišao na štedne žarulje. I odlučio kupiti jednu, da bih vidio dali pije vodu tolika pompa oko uštede s štednim žaruljama.
I tako kad sam došao u ured poslije kupnje izbacio sam običnu žarulju i ubacio štednu. Te sam čekao slijedeči račun za struju.
Kada je račun za struju stigao ostao ugodno iznenađen! U samo mjesec dana i s jednom štednom žaruljom iznos računa je sa 90kn pao na 80kn.

Jedna štedna žarulja me koštala 19,99 kn, a u godinu dana mi je uštedjela 120-19,99=100 kn. Ako u stanu imate 5 žarulja ušteda je cca 500 kn za godinu dana, a to je u svakom slučaju respektabilno!!!

Nema komentara:

Objavi komentar